Syyskokouksen satoa

Kokkolanseudun Perussuomalaisten syyskokous pidettiin 27.11.2021. Kokoukseen saatiin mukaan huomattavaa arvovaltaa, kun etänä osallistuivat puoluesihteeri Arto Luukkanen, työmies Matti Putkonen sekä kansanedustaja Mauri Peltokangas. Kokkolanseudun Perussuomalaisten hyvä ryhmähenki sekä sen voimin tehty työ sai reilusti kiitosta sekä kannustusta jatkaa samalla tavalla eteenpäin.

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma sekä talousarvio vuodelle 2022. Alkavan vuoden toiminta keskittyy tukemaan aluevaaleja. Vuoteen kuuluu myös suomalaisten arvojen esiintuomista sekä yhteisöllisyyden luomista.

Kokouksessa valittiin yksimielisesti Timo Sillanpää jatkamaan puheenjohtajana. Aktiivijäsenten kasvaneen määrän myötä, Kokkolanseudun Perussuomalaisten ry:n hallituksen kokoa päätettiin kasvattaa yhdellä vakinaisella paikalla. Kokouksessa valittiin seuraavat hallituksen jäsenet ja heille henkilökohtaiset varajäsenet:

Jari Kleemola ( Matti Kalliokoski )

Boris Nygård ( Tuomo Ojala )

Olli-Pekka Kinnunen ( Anna-Liisa Kinnunen )

Teemu Koskela ( Susanna Heinua )

Ulpu Keränen ( Niko Keränen )

Jussi Känsälä ( Timo Lassila )

Mika Virtanen ( Sofia Hägglund )

Timo Sillanpää

timosillanpaa@nullgmail.com